دوستت دارم

دوستت دارم

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

دلم ميخواهد شب باشد، من باشم و تو ...

به خيالم تو خواب باشي ...

نگاهت كنم، آرام ببوسمت...

نوازشت كنم...

و آرام بگويم دوستت دارم ...

و تمام حرفهاي دلم را كه وقتي نگاهم ميكني نميتوانم بگويم عاشقانه نجوا كنم...

و تو در سكوت بشنوي و از عشقم سر كيف شوي ، اما ...

چشمانت را باز نكني و به خيالم خواب باشي... !

من هم به خيالت ندانستم كه بيداري ... !



نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:19---9 شهريور 1393

پاسخ: میسی وارث گلی 



ترلان
ساعت14:16---2 ارديبهشت 1393
به پستوی خاطراتت سری بزن

آنقدر از کلمات دور بوده ای که

برخی کلمه ها سالهاست خوابیده اند

از دوستت دارم شروع کن این

بهترین کلام برای شروع دوباره است.
پاسخ:نع دوست دارم شروع دوباره نیست :(


عشق2طرفه
ساعت9:54---31 فروردين 1393
منتظر لحظه اي هستم كه دستانت را بگيرم





در چشمانت خيره شوم









دوستت دارم را بر لبانم جاري كنم









منتظر لحظه اي هستم كه در كنارت بنشينم









سر رو شونه هايت بگذارم….از عشق تو…..









از داشتن تو…اشك شوق ريزم









منتظر لحظه ي مقدس كه تو را در اغوش بگيرم









بوسه اي از سر عشق به تو تقديم كنم









وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هديه كنم









اري من تورا دوست دارم...
پاسخ:ممنون خیلی زیبا بود :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: